14 juli 2011

Tripp till Magnolia...

Häromdagen blev det en tripp till Magnolia... alltid lika kul att kolla runt där... tyvärr var det väl inte så mycket nytt som fanns för min del.. tydligen ska det släppas nya stämplar om ett par veckor...

Men först fick det bli ett stopp i den underbara affären Hjärterum...♥


Bara ingången gör ju en.... ååhhh


Överst är det Magnolias "minipapper" som är så söta och perfekta till kort
Nederst är det deras stora papper som jag gillar MYCKET.

Självklart blev det två stämplar också! ;-)
En vacker bakgrundsstämpel och Tilda med nyckelpiga

Fortsätter vädret som idag så borde jag ju hinna pyssla under semestern...

2 kommentarer:

  1. O, vilka fina inköp du gjorde! En liten fråga - bakgrundsstämpeln, är den Magnolia eller annat märke?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Åhhhh den butiken ser ju bara drömlik ut!! =) Söta tilda me nyckelpigan den är riktigt fin stämplad...ja och målad såklart! =)

    Kram krAM

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...