2 juli 2011

Snyggt och somrigt...

Det finns så mycket fint och somrigt i butikerna nu... blir lätt att det slinker med både det ena och det andra hem när man går på stan... Jag har suktat efter en vit klocka ett tag och kollat runt vilken jag gillar... det landade på en Jet Set även denna gång... (har några olika färger sedan innan)..

Denna fick det bli!! Är jättenöjd!

Sen hittade jag två klänningar på Gina Tricot som var så härliga på!
Snyggt somriga och skön passform...
hmm...får nog göra en rensning i garderoben snart igen...


Har ni gjort några sommar"fynd"??

1 kommentar:

  1. Hihi, den svarta klänningen köpte jag oxå i somras.......hur go som helst att gå i =)
    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...