31 juli 2011

Loppisfynd.. ♥ del 4 ♥

Hej på er! Senaste dagarna har verkligen bjudit på sol och värme här på västkusten och helt plötsligt kom regn.. men det behövdes lite svalka.

Nu kommer sista fotona på mina loppisköp (tror jag...) först ut är min vita kandelaber som har fått sig en rengöring...

och här kommer det lilla sidobordet som jag fick för 20 kr...
Före:

Efter:

lite inredningstidningar får ligga på hylla under

glasskålarna är också från loppis

Ljusstakarna är från Hjärterum

Ha en bra söndag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Superfina grejer! Inser att jag borde gå på loppis oftare.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. jag äääääälskar loppisfynd!!!
    Kul att du delar med dig :D
    verkligen superfina fynd Pillan!!

    kramis

    SvaraRadera
  3. Vilka fina loppisfynd du gjort.
    //Jessica

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...