19 juli 2011

Loppisfynd ♥ del 2...♥

I dag startade jag dagen med en powerwalk  med en vän som jag får så mycket energi ifrån! Även många kloka tankar, så härligt med vänner som man blir "påfylld av"....bra start på dagen!
Nu kommer lite mer av mina fynd som hunnit fixas till....
Först den lilla kryddhyllan...

Före:

Efter: 

På hyllplanen satte jag fast vaxad duk som har lite "Green gate"-känsla
Nästa steg: vart ska den stå och till vad ska jag ha den.. ;-)

Jag har även invigt mitt plättjärn och det fungerar utmärkt! Är fortfarande så nöjd över fyndpriset.

MUMS!!

Som ni märker så var det ett tag sedan som det var ngt scrap eller kort men jag har fått en riktig "scrapblock", har en del kreativitet men den går till loppisfynden och annan inredning...
Hoppas det kommer tillbaka snart för jag längtar att komma igång...men jag får ingen ro att sätta mig ner och börja.... Jag vet att det brukar vara svårare på sommaren för det är så mycket annat som lockar.
Ha en bra dag!!

3 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren inne hos mig,kul för nu hittade jag hit till din mysig blogg.
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga loppisfynd du har gjort. Den där loppisen hade inte varit fel att ha varit på.
    Målade själv om ett second hand fynd igår...varit stående lääänge, men ja nu är det mintturkost, tror sambon är glad att jag hittat en annan färg än vitt som det mesta blir.

    Hoppas vi kan ses snart.

    Kram J.

    SvaraRadera
  3. Skööööönt att det är någon mer som har en scrapblock!
    Fast visst..jag skapar ju ändå, men det går riktigt trögt för jag vill verkligen inte! ;)
    Vill hellre fixa å dona med hemmet och dess inredning :D

    Din hylla är ju helt makalöst fin!!
    WOW WOW!
    Vilket fynd!
    Snyggt den blev som vit och med den söta vaxduken uti :D

    Kramisar!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...