10 juli 2011

Loppisfynd.. ♥ del 1 ♥

Nu har jag börjat försöka få ordning på mina loppisfynd... det slipas, målas, tvättas för fullt.... tänkte visa några idag som är klara och fler kommer....

här är två virkade gardinlängder, en i creme och en vit...
dessa har jag först tvättat (så nu luktar de vanilj..) sedan sprättat loss gardinfollen så att de ska fungera som vanliga plädar.. Tror det kommer bli jättesött...

mönstret lite närmare, de är virkade i mjukt bomullsgarn..

denna fyndades faktiskt redan förra sommaren men har fått stå ett tag,den behövde vara diskas ur och sen funderas på vad ska den stå och vilken funktion??

det fick bli en kruka helt enkelt! och stå i köksfönstret...


Hoppas ni har en bra söndag!
Kram till er

1 kommentar:

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...