21 juli 2011

Ett baby-kort...och färgglada naglar...

Då var det dags att välkomna en liten Alfred till världen...Jag fick gnugga igång kreativiteten och göra ett kort som skickades iväg tillsammans med bl.a en söt liten body.

Stämpeln är från Hänglar o Stänglar.
Texten Grattis kommer jag inte ihåg. Alfred är stämplat med clearstamps.
Det mönstrade pappret är från Magnolia.



Nu under sommaren när man fått lite färg på händer och fötter så tycker jag det är kul att testa lite färgglada nagellack, just nu är det korallrosa på händer och fötter (ser lite tam ut på bilden men är starkare färg i verkligheten) Har även köpt ljusblå och mintgrön/turkos...



Lilla M ligger och kollar in när jag fotar...

Ha en bra dag! Så hoppas vi på bättre väder än vad de spått...

6 kommentarer:

  1. Åhhh så himla gulligt kort och det där pappret är ju bara såååå yberfint!! =)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Hallå där stumpan!

    Jag skulle också vilja ha lite olika nagellack. Iallafall till tånaglarna. har sneglat på några, men jag får liksom beslutsångest då det finns så fasligt många färger och nyanser ;)

    På fingernaglarna har jag ett genomskinligt nagellack med rosa ton. Tycker det funkar bra. Jag diggar dock Fransk Manikyr..
    Grejen är dock att jag under vinterhalvåret inte har några naglar eftersom jag spelar bowling..så det är bara under sommarmånaderna som jag kan ha naglar.. ;)
    (till min mans glädje då jag kan klia honom på ryggen..tycker han!) ;P

    Kortet till lille Alfred var ju för sött!!! Gullig vikning :D

    KRAMIS och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint kort du har gjort!

    Här i Stockholm är det en tryckande värme idag...

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. så underbart sött papper:)
    men jag bara älskade blommorna, jag som é helt tokig i blommor;)
    Kortet var jättefint
    Lacken var riktigt snygg men måste erkänna att jag lite skeptisk till dom andra färgerna hihi

    SvaraRadera
  5. Underbart gulligt kort! Fint med motivet över vikningen så. Och vilket ljuvligt papper!

    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...