25 juni 2011

Sommarfint på balkongen!

I  dag har jag passat på att göra det lite fint på balkongen när solen skiner och jag får lite sommarkänsla. Det kunde man inte tro att det skulle bli så fint väder, för i natt ösregnade det och det kändes som oktober...

Det fick bli en hängblomma på väggen ovanför min vimpel

Balkonglådan fylldes av rosa och vita pelargonier och en rosa fick pryda bordet.

En tomatplanta blev det också så jag kan skörda egna tomater snart!
Sedan innan har jag gräslök, är nästan beroende av att ha det på balkongen på sommaren!

Igår blev det bl.a kött och sallad (jag hoppar gärna sillen) och tänkte passa på att tipsa om en sallad jag också är beroende av under sommaren! SLURP. Du hittar receptet här!
Jag brukar inte ha i dragon och om jag bara har svart balsamvinäger tar jag den istället för vit, funkar jättebra!


Nu blir det lite mer pyssel och fix!
Ha en bra dag!

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt med sommarfint på balkongen! Ser hur mysigt ut som helst :)
    Den salladen låter smarrig, måste provas! :) tack för tipset!

    kram,
    Hanna

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...