15 maj 2011

Möhippa och köksgolvet...

Här har varit tyst några dagar.... har avverkat en förkylning i veckan och gjort sista planeringen inför en möhippa som gick av stapeln igår...
Det är min barndomsvän som ska gifta sig och jag ska vara tärna... Jag och hennes toastmadame har planerat ihop hennes möhippa.... Hon blev kidnappad på fm, fick klä sig i helvitt med en söt tyllkjol som tillbehör..därefter blev det Laserdome(därav den vita klädseln eftersom det är ultraviolett ljus där... gissa om hon syntes? ;-) Efter det slappade vi i bubbelpool och därefter middag på Tapasrestaurang och slutligen var det utgång.. där stället hade Melodifestivalen på storbild... (Bra gjort Saade!) sedan var det dans för hela slanten...

Nu till köksgolv... under vår badrumsrenovering blev ju köksgolvet fuktskadat och fick rivas upp...


Så här vackert såg det ut medan det skulle torkas...

och nu ser golvet ut så här!
Mycket nöjd med vårt val av golv (som blev lite hastigt och oplanerat...)

Nu börjar bristen på sömn kännas... dags att börja förbereda för läggdags!
Hoppas snart kunna visa lite pyssel... har varit så mycket annat som kommit emellan... och väntar på lite inspiration....

4 kommentarer:

  1. Hej
    Golvet blev ju hur bra som helst.
    Kram
    U-M

    SvaraRadera
  2. Roligt med möhippa! LÅter som en toppendag! :D

    Vad fint golvet blev!!

    KRAMISAR

    SvaraRadera
  3. Vilket fint golv, blev kanon bra.
    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  4. O va roligt med möhippa! Det låter som att de var väldigt lyckat. Och vilket golv. Där gjorde ni ett bra val måste jag säga. Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...