12 april 2011

Nytt badrum!!

Den senaste tiden har det varit stambyte och renovering i vårt badrum och det har inte varit en dans på rosor... saker och ting har legat huller om buller i hemmet och efteråt var det damm precis överallt!! Mitt i all renovering så orsakade hantverkarna en fuktskada i vårt köksgolv så då fick även köket röjas ut! och läggas nytt.... Då var man nära sammanbrott.... Våra nära och kära vet vilken prövning detta varit...

Nu äntligen är det klart (så när som på några små saker) så nu återstår bara att få all lös inredning på plats, de första dagarna fick gå åt att torka damm, våttorka och allmän storstädning i hela hemmet....

Här ser ni en bild hur det såg ut när de precis höll på att riva badrummet...(notera det vackra klinkersgolvet i vitt och gult/beige.. ;-)) Därefter revs allt ner så det vara bara betongrent och det såg ut som en krigszon...för att sedan lägga nytt tätskikt osv....

och nu till det NYA!
Det är ingen lyx på något sätt men efter att varit utan badrum i 8 veckor och dessutom att allt är nytt så känns det underbart! Vi är sååå nöjda med golvet vi valde...


nu återstår lite inredning och annat småplock...

Köksgolvet har jag lite bilder på men det får komma en annan dag!

3 kommentarer:

  1. Det blev superfint!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. fin fint säger jag också.

    SvaraRadera
  3. Skönt att badrummet äntligen är klart!!
    Och det blev ju jättefint! :D

    Kramisar

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...