17 april 2011

Min första korg och prickigt balkongbord...

Nu har fått sytt min första "korg" i vaxduk! Detta var en testversion men jag är rätt nöjd ändå! Nu blir det till att klippa till tyger så jag kan göra fler! Hade tänkt ha några i badrummet, någon på balkongen mm..

Gillar att det är två olika tyger/färger!

Det blev även en påse till badrummet som jag kan ha tvättpåsar i...

Balkongbordet blev lite vårpiffat!
Rosa prickig vaxduk och en kruka med penséer.

Hoppas ni alla haft en bra söndag!!

2 kommentarer:

  1. Åh så fint!
    Vad duktig du är ♥
    Kramar

    SvaraRadera
  2. men så underbart söt! En sån vill jag också ha på balkongen. Jag längtar efter att få fixa till min balkong. Just nu står det bara skit där men jag längtar efter nån stol och ett litet bord. En fin duk och nån blomma. Sen kunna sitta där och njuta av livet. Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...