25 april 2011

Lite mer om Ljust och fräscht...

Vilken underbar påskhelg det har varit!! Vi har varit väldigt produktiva och hunnit med att både måla hallen, äta årets första kulglass, lite utflykter och njutit av vädret. Jag har köpt nya löparskor så de har jag invigt. Gjorde min första runda för våren i onsdags och sedan dess har jag tagit en runda varannan dag under påsken, så nöjd!!

Jag har hunnit titta igenom "Ljust & fräscht" boken lite grann och här kommer lite gobitar... Vissa bilder är svåra att se, klicka på bilden blir de större...

Klassiska inredningsbilder med härliga bild-kommentarer...
Tog en liten stund innan jag fick ihop kommentaren på denna bild
Gör du??
Texten till höger:
"Jessika älskade att göra smulpaj, men hade verkligen uselt lokalsinne."

Flera sidor med "mer än 4 nyanser av vitt..."

misstänker att de kommit på en del egna färgnamn...

Självklart är Kitchen Aiden med i både bild och text...

Härlig ironi...

Roliga listor..

Ja än så länge verkar boken väldigt läsvärd. Det var mycket mer text än jag trodde så det ska bli intressant att läsa mer!

Ha en bra kväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Jisses vad fina saker du gör! Hit kommer jag igen för att få inspiration!
    Kram Malin

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...