10 april 2011

Härligt vårpynt!

Det är ju så underbart när våren kommer och man kan pynta med lite våriga färger och detaljer! I går blev det ett besök i en underbar inredningsaffär som heter "Hjärterum", så mycket fint!!

Denna föll jag handlöst för och nu är den färdigpyntad... Det är ett ägg i zink som man kan öppna och plantera eller vad man känner för...
Har planterat hjärta på tråd och dekorerat med ägg och fjädrar.
Köpte även fjärilarna som sitter på ägget. De är magnetiska så man kan flytta  och sätta de var man vill! Tycker de är superfina! de kommer jag sätta på annat sen när ägget plockas bort.


Har självklart införskattat en minipåsklilja också!


Jag tänkte bjuda på lite bilder från den härliga affären!





Kramar till er och tack för alla fina kommentarer!!

4 kommentarer:

  1. Ägget blev verkligen superfint!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Superfina dekorationer!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. superfint säger även jag.

    SvaraRadera
  4. Underbara inredningssaker! Var ligger denna ljuvliga affär? Ägget med fjärilarna, me like!!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...