20 april 2011

Den perfekta hemmafrun?

Har sett denna för längesen men hittade den nu som digitalbild..... Vad säger ni om detta?


Här kommer en uppdaterad version á la 2000-talet


och sen har jag beställt denna bok.
Det lilla jag läst om deras show och intervjuer med de så skrattar jag ihjäl mig!
För er som inte hört talas om den så handlar deras show och bok om inredningshysterin som finns i vårt land... eller vad säger ni om denna beskrivning...
"Här finns också de hundra vanligaste nyanserna av vitt, topplistor, analyser av den nya bostadsporren och inte minst förklaringar till varför folk i inredningsreportage gör så märkliga saker. Varför skrattar de så mycket, helt utan anledning? Och varför bär de omkring på stora fat med kronärtskockor?"


Hoppas på att den är så rolig som jag tror....

4 kommentarer:

  1. Hihihi den boken tål ju att tittas närmre på, du får skriva här sen om den var så bra som du trodde.
    Glad påsk.
    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Härligt rolig läsning, TACK!
    Showen Ljust och fräscht har jag sett!
    Skrattade en hel del!

    KRAM OCH TREVLIG PÅSK!
    SUSY

    SvaraRadera
  4. *haha* Tack för ett gott skratt!! ;)

    Och den där boken verkar ju toppen!
    Vill gärna höra dina tankar kring den sen :)

    Må gott och glad påsk på dej! :D

    kramis!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...