10 mars 2011

Vilket hem!! och en award...

Urgulliga Petra/Paradise har skickat en award till mig! Tusen tack söta du!

Jag ska i och med denna award skicka den vidare till 8st andra bloggare och därefter skriva 8 saker om mej själv.
Jag skickar awarden vidare till följande:








Hmm, vad ska jag knåpa ihop om mig själv??....
Har ju skrivit lite saker om mig själv innan och kommer inte ihåg vad det var så det finns risk för upprepning...
* Är född i stjärntecknet tvillingarna
* Är storasyster till en bror
* Är en inbiten Body Combat-utövare (ett träningspass som är inspirerat av olika kampsporter; bla: karate, kickboxning, taekwondo och muay thai, superkul!)
* Älskar att baka och göra desserter, mindre kul med mat...
* Slits mellan alltför många projekt och hobbies...
* Älskar Solsidan, Seinfeld och One Tree Hill för att nämna några..
* Ska vara brudtärna på min bästa väns bröllop i sommar.. :-)
* Älskar böcker och bloggar om förvaring, rensning och organisering...

Nu till något annat..
fick syn på bilder från Elin Klings hem....
inte helt fel om man säger så.... kolla in




Ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. Rolig läsning om den Pillan!! :D

    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Oooo TACK! Oj oj, vad glad jag blir!

    Va kul att läsa lite om dig - body combat - vad är det?! Har aldrig hört talas om!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för awarden ♥
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Tack sötaste för den fina awarden!

    Ger den direkt tillbaka till dig, härliga du.♥


    Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Tack för att du var inne på min blogg och skrev så fint!
    Blev så nyfiken på dig så nu har jag tittat runt här!
    Superfina saker du gör och vilken härlig blogg!!!
    Nu måste jag bara börja följa din blogg!
    KRAM OCH TREVLIG HELG!
    SUSY

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för awarden. Nu har jag också svarat och skickat vidare. Ha ett underbart veckoslut förresten!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...