18 mars 2011

Vårkänslor i ett collage...

MEN HALLÅ!!! Vart tog våren vägen?? Jag har inte beställt snö! Har sett att det ska bli varmare under helgen som tur är! Men i morgon är det dags för Göteborgsmässan där jag kommer jobba för Arkivet, kanske ses vi?!

Har sett så många snygga collage i tidningar och bloggar och har äntligen lyckats göra ett eget!!.. 
När det är  varit så fint väder ute och man får vårkänslor så bara längtar jag till fräscha vårkläder och goa färger! Så det fick bli min inspiration till collaget!  Luktade på Marc Jacobs parfymen (den på bilden) i helgen... och den var ljuvlig! Ska försöka hålla utkik om det inte kommer något erbjudande på den någonstans...Bara att flaskan är så söt gör att jag vill ha den!
Snyggt med lite slitna jeans och lite finare topp och sen ballerinor...
och sen komplettering med lite rosa så det känns vår...

2 kommentarer:

  1. UNDERBART collage! Får vårlängtan.
    Stor Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Nu är det snart vår ;0)
    Finfina bilder med saker att vilja ha ;0)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...