1 mars 2011

Mina nya Mollysar....

För några veckor sedan fick Odd Molly-butiken på Freeport in en provkollektion i Strl 1 som de sålde ut med upp till 75% rabatt.... det dröjde inte många minuter innan jag stack dit som ni kanske kan gissa....och det fanns en hel del godbitar... fick med mig dessa plagg hem...

sitter helt underbart bekvämt
och en liten fjäril är broderad på rumpan!

och dessa koftor gillar jag! å så fanns rosa kvar!!

Det blev även en jättesöt blå/vitrutig blus med rosett... så det var bättre än julafton! 

3 kommentarer:

  1. Tack för titten i min blogg! Kom för att kolla upp din oxå..Underbara alster du har..Och vilka ljuvliga fynd du har gjort!!!
    Nu ska jag kika vidare här inne! Ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  2. Åh så fina fynd! Kjolen är ju ljuvlig!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  3. -75% det kan man verkligen kalla fynd. Sannerligen julafton! Den ljusröda koftan är jättesöt!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...