11 mars 2011

Ett par rejäla skor!

Jag har haft ett behov av ett par nya lite mer rejäla skor att ha denna årstiden som funkar i de flesta väder på vovve-promenader och annat.... och efter har hört några vänner och hur nöjda de är med sina skor från Canada snow... var jag tvungen att kolla in dessa skor... Jag tycker det känns surt att köpa vinterskor så sent på säsongen (fast nu vart det rejält söligt och kallt igen...) och de var inte heller på rea.... men efter lite velande mellan färg och modell så bestämde jag mig för dessa!

Som tur är behöver man inte snöra de varje gång utan på insidan är det en dragkedja ändå ner, så bra!
Dessa borde tåla borde vatten och vind och lite minusgrader....

Ps.... nu är det 9 dagar kvar tills vi drar vinnaren av Curlformers...
än har ni chansen att vara med...ds

3 kommentarer:

  1. Tack!
    Kul att du kikade in hos mig så jag hittade din mysig blogg.
    Ha en härlig fredag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Viktigt med rätt vinterskor :) mina har tjänat mig tillräckligt och nästa vinter får det bli ett par nya trotjänare.

    Ha en skön helg och tack för du kikade in hos mig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. våren såg vi tecken på i början av veckan men sen så blev det rusk igen. Kängorna ser supersköna ut.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...