25 februari 2011

Vinn Curlformers!

Nu är det helg! och det ska vi fira!!

För några dagar sedan testade jag ett nytt set att göra lockar.... och nu ska NI få chansen att vinna ett starterkit med Curlformers. Thina från curlformers.se lottar ut ett starterpack i valfri storlekt och bredd (värde ca 200 kr)  Vill du vara med och testa din tur?

Då gör du så här:
1. Gå in på sidan: curlformers.se och leta upp den modell av starterpack som du helst vill vinna.
2. Skriv en kommentar i inlägget nedan att du vill vara med och tävla. Glöm inte att skriva vilket starterpack du önskar om det blir du som vinner.
3. Vill du ha dubbla "lotter" så lägger du bilden ovan på din blogg och länkar till min blogg

Vinnaren dras den 20 mars! Lycka till!

21 kommentarer:

  1. Så häftiga!! Vill man ju försöka vinna:)
    Starterpack för kort hår SKU 3015 tar jag en lott för.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Självklart vill man va med och tävla! Verkar ju hur coola som helst!! Håller alla tummar jag bara kan och om jag har turen att vinna så skulle ett starterpack för mellanlångt hår SKU 3020
    passa perfekt!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tar en lott.

    om jag vinner önskar jag starterpack för mellanlångt hår SKU 3020.

    Mvh//Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill gärna ta en lott!
    Jag behöver nog Starter Kit för långt hår (SKU 3030)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Åh jag vill ta en lott o lägger in en länk i min blogg så jag får dubbla! Om jag vinner så vill jag ha starterpack för mellanlångt hår sku3025. kram Maria

    SvaraRadera
  6. Åååå så många fina kort du gjort sen jag var in till dig sist.
    Tack för att jag får komma hit och hälsa på och hämta inspiration.
    Hoppas du får en fin helg,
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Har hört positiva saker om curl formers och lockarna fixas av sig själv på nolltid. Supersmart och man slipper få nackspärr efter timmar med plattången..
    Om jag vinner vill jag ha starterpack för mellanlångt hår (SKU 3020).
    ps. det var väldigt längesen jag bloggade men jag lägger en länk på bloggen iallafall ;D

    SvaraRadera
  8. Jag var tvungen att klippa av mig håret (som gick till rumpan) då jag tappade hälften av håret pga sjukdom. Nu har det äntligen börjat växa ut igen och har blivit lite längre så att man akn börja göra saker med det. Jag skulle bli superglad om jag vann dessa så att jag kunde få locka håret ibland också. <3
    (Eftersom mitt hår är 41 cm (weee!)så vill jag gärna vinna starterpacket för långt hår; SKU 3030 )

    SvaraRadera
  9. Verkar superlättanvända och smarta! Just vad jag skulle behöva som är lite lat då det kommer att fixa mitt hår. Jag håller därför alla tummar och tår för att vinna den stora skruvarana för mellanlångt hår. kod SKU3020

    SvaraRadera
  10. Ja, klart jag vill vinna - har ju hela mitt liv önskat mig lockigt hår, och försökt med allt för att få det!
    Jag vill vinna SKU 3020 för mellanlångt hår.

    Jag har länkat till dig i min blogg: http://tvillingmamma.blogspot.com/2011/03/curlformers.html

    SvaraRadera
  11. Vilken kul prudukt, självklart vill jag vara med och tävla. Har tre döttrar som ofta vill ha lockar i håret. Om jag vinner vill jag ha SKU 3030 för långt hår.

    SvaraRadera
  12. Ja men va kul de här var, klart jag vill vara med, jag som älskar lockar och kämpar med franskaflätor (som för övrigt ger super lockigt hår) typ varannan kväll...SKU3030 startpaket för långt hår är de som skulle passa mig bäst. Kram

    SvaraRadera
  13. Hej, vilken härlig nyhet, jag sover på rullar varje natt. Dessa måste ju vara mkt skönare att sova med, så jag är jättegärna med och tävlar om ett startpaket för långt hår; SKU 3030
    Berit

    SvaraRadera
  14. Åh, jag vill gärna vinna starterpacket för långt hår (SKU 3030), har alltid haft så platt hår, det här vore kul att liva upp lite med :)

    SvaraRadera
  15. Hej igen! Nu har jag lyckats med att länka från min blogg till dig. Så en liten lott till drar jag och hoppas på tur.
    Kramiz

    SvaraRadera
  16. Startpaketet!!!
    Denna produkt är av intresse!
    Förstod inte riktigt hur jag ska göra!
    jag har lite lockar, men aldrig några som består så dessa vore trevligt.

    SvaraRadera
  17. För mellanlångt hår skulle jag skriva!

    SvaraRadera
  18. Åh jag vill vinna! :)
    Om turen står mig bi vill jag helst ha starterpack för mellanlångthår! :)

    Ha en fin kväll!

    Malin110@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill också vara med och tävla! Har spikrakt hår och drömmer om att få enkla, fina lockar. Jag vill gärna vinna ett starterpack för långt hår! :)

    SvaraRadera
  20. Jag vill vinna jag med! SKU3020 för mellanlångt hår skulle passa mig. Håller tummarna nu. Kram och hej!

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Om det inte är för sent vill jag gärna vara med i utlottningen.
    Jag längtar efter lockar och på detta sätt kanske det blir lätt....
    Startpack mellanlångt hår SKU 3025
    MVH
    Helena O

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...