18 februari 2011

Vårnytt till garderoben...

I dag blev det en liten tripp till stan på vägen från jobbet... min efterlängtade kofta från Odd Molly hade kommit... ♥ och efter provning bestämde vi oss för att vi tyckte om varandra ♥ så den fick följa med hem.. ;-)


Hittade även denna underbara klänning på Gina T, det kommer nog bli en sommarfavorit!
Helt underbart go att ha på sig också!


Kan ju avslöja att jag lyckats fynda några Mollysar med 75% rabatt!! Men de får jag visa en annan dag, nu är det dags för fredagsmys... ska anstränga mig för att orka se Let´s dance, i allafall fram till nyheterna...blir lätt tokig på alla reklamavbrott...
♥  Ha en underbar fredag och helg! ♥

2 kommentarer:

  1. Åh har du varit till Freeport ? Nu blir jag nyfiken vad du har shoppat i Odd molly
    Maria

    SvaraRadera
  2. Jättefina, det står ju Pernilla på både tröjan och klänningen.
    Kram
    U-M

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...