5 mars 2011

Färg, färg och VÅR med Greengate...och ett prisvärt alternativ...

Åh vad jag längtar efter färg nu!! Har kollat in Greengates vårkollektion och man blir helt sjuk.... just nu pågår det renovering här hemma så det blir inte så mkt möjlighet till inredning...men vad jag längtar till att få in härliga vårfärger hemma!



Återstår att se om något får komma hem till oss...tycker stilen är jättefin
men hittar inte alltid stället man ska ha sakerna på....

Tycker Miljögården har en del prisvärda alternativ med lite samma känsla...
så detta fastnade jag för..och köpte hem.

Härligt med frukostte i dessa muggar!


Önskar er en bra helg med SOL!

psst: ni missar väl inte min tävling om Curlformers...?
klicka på bilden som finns till höger på sidan så kommer du direkt dit!

1 kommentar:

  1. Åh så mycket fint!
    Idag lyser solen, härligt:)
    Kram ♥

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...