21 januari 2011

Underbara vårnyheter fr Prima och en WigWam!

Jag fortsätter spana efter nyheter som kommer under våren... och Primas ser mycket lovande ut!


Arkivet får in dessa ljuvliga Paper pads i mars....dessa kommer bli ett måste för mig!




Tyvärr hade inte "mina" koftor fr O M kommit in i går men
däremot hittade denna ljuvliga sak hem till min garderob... och dessutom till halva priset!!


Nu önskar jag er alla en underbar FREDAG!!
För min del blir det bl.a. turnering i Wiih! med brorsan och sambon...
Må bästa kvinna vinna....:-) !

Kram

5 kommentarer:

  1. Dessa paperpads ser helt ljuvliga ut! Och Odd Molly klänningen sen då, wow!!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Dnna kreation var ju huuuuur fin som helst!! Nu blev jag avis!
    Den kommer passa dig jättefint! :)
    Vilken tur du har som bor i en stor stad å inte har några problem att hitta "de rätta" affärerna.

    Vilka mumsiga nyheter du snokat upp!!
    Alltid trevligt med lite nytt i samlingen :)

    KRAM och trevlig helg!

    //Petra

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken härlig blogg du har och vilka fina saker du gör!!

    Tack för din kommentar hos mig. Jättekul att du tyckte om bilderna och jag uppskattar verkligen att du lämnade ett spår så att jag kunde hitta hit!

    Ha en bra fredagskväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Hej, vilken fin blogg. WII är hur kul som helst. Dock har jag inte tänkt tanken, dumt nog, att man kan bjuda hem goda vänner och ha turnering. Tack för tipset och stort lycka till :-)

    SvaraRadera
  5. Hittade precis din härligt pyssliga blogg!
    Mysig skaparhörna du fixat i sovrummet!

    Jag lägger till mig som följare:)

    Mvh Milla

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...