6 januari 2011

Armband, muffinsformar och annan shopping...

Jag trotsade snövädret häromdagen och begav mig in till stan för att shoppa lite. Var ute efter jeans bl.a och i första bästa affär hittade jag de! på REA! Perfekt! Sen hittade jag lite smått och gott som fick komma med hem.. bl.a det här:

Läderarmband (kunde inte välja så det blev 3 färger, svart, mörkbrun och guld/creme)
Perfekt att det är magnetlås så man kan stänga det själv! Gilla!

Så här ser det ut på..
 På HM hittar du dessa raringar

Lyckades även hitta en svart sjal med insydd spets ♥
(syns knappt att den är svart men inte lätt att ta kort i vintermörkret...)

och slutligen fick jag tag i söta muffinsformar!
behövs alltid hör hemma ;-)

Har du hittat något roligt det senaste?? eller gjort något superfynd?
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Ahh, nu blir jag avis! ;)
    Sjalen är ju superläcker, och shit så sugen jag blev på muffins! ;) Såååå gulliga formar!
    Och armbanden var underbara de också... kanske blir det en tur till HM nån dag... ;)

    Ha det bra!
    kramis,
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för den fina kommentaren i min blogg.Du hade oxå en jättefin blogg med en blandning av massa saker som jag tycker om när det gäller både hus hem och pyssel.
    Hoppas du hade ett fint nyår.
    Kram Malin

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...