10 oktober 2010

Magnolias nyinvigning!

I går blev det en tur till Magnolia med gulliga Therese! Vi lyckades komma bland de 50 första och fick tag i varsin "goodiebag"! Jippi! I den låg det några 15x15 papper, tildastämpel, en doohickey och blommor/dekorationer. Vi lyckades även handla på oss en del så i går kväll blev det montering... :-) Det blev en del av deras nya julsätmplar och julpapper.

Magnolia har ju utökat butiksytan med det dubbla och har nu även inredning och café längre in. Det var mycket fina inredningsgrejer! Helt klart värt att kolla mer på... här kommer lite bilder för er som inte sett det ännu...
 En hel hörna med bara blommor och dekorationer...
 
 I inredningsdelen stod en vacker julgran med kulor i fattigmanssilver...


I cafét fanns massa smarrigheter, bla Cupcakes...

Ha en bra söndag!!

4 kommentarer:

  1. Tack vännen för igår!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. MEN ÅHHHHH.....VILL ÅKA DIT ,VILL ÅKA DIT!! NUUUUU!! =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jisses så många fina saker de har, inte bara scrap längre alltså.
    Åååå vad jag är ledsen att jag bor så långt bort. Vill verkligen komma dit jag med.
    Syns att ni haft en underbar dag där.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Va mycket fina saker!!
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...