19 oktober 2010

Hjälp!! Vilken färg??!

Jag har nog bestämt mig (?) för att investera i en Kitchen Aid som jag suktat efter ett tag...och då kommer nästa dilemma.... vilken färg ska man ta?? Det finns ju hur många snygga färger som helst!! Har varit inne på alla möjliga men har nog fått ner antalet lite grann...  Köket den ska passa i är vitt, metallic-handtag, svartmelerad bänkskiva...Tycker den i creme-färg är snygg men den blir inte så fin till ett vitt kök. Vit smälter in för mkt i köket tror jag.... Rosa är underbart söt men vill jag ha det om 10 år?? och passar den i alla kök??  Mina senaste funderingar och som jag tror jag väljer mellan är silvermetallic eller svart... blir det för tråkigt?! Så kära bloggvänner! Vad tycker ni? Vilken färg hade ni valt och varför??


Känns skönt att ha ett sånt "bekvämt " dilemma just nu mitt i all jobbhets...;-)

4 kommentarer:

  1. ROSA SÅKLART......SÅÅÅÅÅÅ COOOL!!!! =)

    kram

    SvaraRadera
  2. Svart helt klart, bryter av snyggt mot färgerna i ditt kök. Inte beroende av vad du sätter till i andra detlajer. Tidsenligt snyggt även om tio år.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  3. Jag gillar ju rosa, men om man ska tänka praktiskt så hade jag nog tagit svart. Den färgen går till allt.
    Kramar om
    PS. Cocosmuffinsen var supergoda! Tack snälla för recept och söta muffinsformar ♥

    SvaraRadera
  4. Jag skulle säga grå med tanke på att du hade vit kök med svarta bänkskivor, då står den gråa lite ut. Den rosa tycker jag är lite för tjejig (du blir nog trött på den), svart smälter in i bänkskivan och de blir lätt fingeravtryck på den så ja...grå skulle jag välja till ditt kök :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...