24 oktober 2010

Äntligen bestämde jag mig....!

Just nu står den här vackra pjäsen och pryder mitt kök ♥..Efter mycket funderande, kollande och rådfrågande..kan inte låta bli att klappa lite på den när jag går förbi.... hi hi hi

Det blev en  "Pearl metallic", den är mörkare i verkligheten vilket gör den ännu snyggare!
Hade värsta beslutsångesten...men uteslutningsmetoden fick råda!
Det finns ju så många underbara färger!! men denna tror jag passar mig längden...
så jag passade på att köpa en rosa skärbräda och måttsats för
att kompensera..;-) (och bidra till bröstcancerfonden)
Tack till er som gav mig råd på vägen...

3 kommentarer:

  1. Åh så fin! Är avundsjuk vill oxå ha. Kanske ska önska mig i julklapp:)
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Kul, de blev den gråa, den gillar jag bäst. Hoppas du kommr att vara super nöjd med din lilla hjälpmaskin :)

    SvaraRadera
  3. Åååh, nu blev jag allt lite avundsjuk ;)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...