7 september 2010

Nyfniken på...


Har kommit igång med träningen ganska bra nu (uppehåll för min förkylning) men det känns så skönt att ha kommit igång med lite rutiner för träningen! Jag blir så mycket piggare (även om jag inför vissa pass är dötrött)... men så jag har ibland bekymret med vad jag ska äta direkt efteråt, framförallt om jag ska vidare någon annanstans...
Därför är jag lite nyfniken på de produkterna som Charlotte Perelli ska lansera nu i höst "Fit and smart"... det finns ju liknande på marknaden men dessa ska tilltala tjejer lite mer och vara i mer behändiga storlekar... så här står det om det bl.a:
"Fit & Smart Protein by Charlotte Perrelli är ett proteintillskott av högsta kvalitet speciellt utvecklat för kvinnor. Fit & Smart Protein ger en perfekt balans av de essentiella aminosyrorna som behövs för att uppfylla kroppens proteinbehov. Pulvret blandas lätt i vatten eller mjölk till en god och nyttig drink som ger hela 20g fullvärdigt protein."

Bara den rosa shakern gör ju det genast roligare! Eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...