6 augusti 2010

Min pysselhörna...

Jag har dessvärre inte lyxen att ha ett eget rum till pysselsakerna (ännu) utan får förvara de på lite olika platser i hemmet.. Under sommaren gjorde jag om lite min hörna i sovrummet. Ut åkte skrivbordet och in kom en förvaringsmöbel som jag tror kommer att passa perfekt! Jag kan även stå och pyssla där men jag brukar hamna på mitt bord i vardagsrummet (lite trevligare att ha sällskap).

här förvaras en del av scrap-sakerna, men långt ifrån alla...
Möbeln är från Ikea.

i en av lådorna kan jag nu ha koll på mina stansar...

i en utdragslåda (som står på hyllan ovanför)
har jag alla spellbinders och likn..

omklädda lådor med lite blandat...

Tänkte även visa lite förvaring av blommor.. men jag får ta de bilderna nästa gång!
Kul att ni ville titta in i mitt lilla krypin...

6 kommentarer:

  1. Såg så härligt välstädat ut med superfina möbler,kul att få se nån annans pysselhörna. Jag har likt dej inget eget rum utan håller till iköket där jag har allt på hyllor och i lådor.....men såååå glad jag blev att se att det är så där mycke saker man ska ha när man pysslar,har ibland kännt mej som århundradets största slösare när jag köpt en till stans el spellbinder =0) Härligt att se!!


    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag hade mer plats till alla mina saker, ordning och reda har jag. Men väldigt dåligt med plats, fina färger du valt att ha.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. O va fint du har de! det är alltid roligt att se hur andra har det. Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart fint du har! Där hade jag inte haft något emot att sitta och pyssla:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har i din scraphörna och vilken ordning på allt.
    ~Anita

    SvaraRadera
  6. Så mysigt du har det i din lilla vrå

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...