7 juli 2010

Lite nytt som flyttat hem...

Det blev en tur till Bagaren och kocken  häromdagen och jag passade på att införkaffa två nya skålar fr IB Laursen, denna gången turkosa så de blir snygga ihop med de vita och rosa! Var även "tvungen" att köpa två "slickepottar" som matchar mina andra baktillbehör... ;-)

Som ni kanske märker så är det inte så mkt pyssel med kort och LO för tillfället utan mer annat pyssel med inredning mm... men har några stämplar och nya kort som jag bara väntar på att få tid att göra!

//

1 kommentar:

  1. Åhhhh dom slickepottarna skulle jag ha fallit för oxå....(inte för jag gillar att baka men ändå) =0)

    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...