20 maj 2010

Skulle passa utmärkt i köket!

Varje gång jag ser "Leila bakar" så blir jag såååå sugen på en Kitchen Aid. Det är alldeles för mkt pengar för en köksmaskin men den är ju så snygg!! hittade detta otroligt snygga setet i turkos... det är tydligen en serie som Martha Stewart "designat" givetvis.... Ja ja... vad är en bal på slottet.....? :-)


Bild från Macys.com

Just nu är det ordentligt "högtryck" på jobbet... så energin och tiden att pyssla finns inte just nu men längtar tills jag får sätta tänderna i lite nytt material som jag köpt...
Ha en bra dag!

//Pernilla

1 kommentar:

  1. O va snyggt! Jag bir sugen på både de ena och de andra när jag tittar på Leila =) Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...