26 januari 2010

Färgglada rådjur!

Kunde inte motstå dessa små raringar när jag såg de på Panduro! De skulle jag ha! Nu har jag målat de i lite härliga färger så de passar in i ett vårigt hem!


Det vita rådjuret i mitten har jag gjort så att ena sidan matchar det turkosa...


...och den andra sidan matchar det rosa!
Tanken är att de färgade rådjuren ska få mönstrat scrap-papper på
andra sidan så man kan variera ännu mer!
Men så långt har jag inte hunnit ännu...;-)

Dessa nya vänner lyser upp tillvaron!
Va roligt det är att ni är så många som vill vara med på mitt bloggcandy!

7 kommentarer:

  1. Men gud så fina! Jag vart helt föräldkad i dom. De var riktigt fint och passar ju perfekt nu till våren. Kram

    SvaraRadera
  2. nämen guuud vilka söta du har gjort!! jag är stor fan av panduro hobby. brukar bli så inspirerad när jag går omkring där inne och tittar på alla prylar. :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Super söta rådjur :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Underbart söta. Smart med machningen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Hittade till dig via asamias blogg. Vad mycket fint du gör...och den där klänningen från Odd Molly...Ett "must have" tror jag. Så fin :)

    Ha en trevlig helg.

    //Katja

    SvaraRadera
  6. Tack, detsamma!! Jättefin och härligt rosa blogg - I Love! ♥ Så roligt när man hittar nya bloggar som man gillar att följa! Ha det så gott! Kram :)

    SvaraRadera
  7. very interesting idea )) I plan to do the same one day )

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...