25 oktober 2009

Höstmys...med dessert..;-)

I helgen har det blivit lite fixat och donat... har försökt göra lite "höstmysigt" i hemmet.


Sydde nya kuddar för ett tag sedan i ett rosa tyg jag fastnade för...
Lilla M skall givetvis vara med på bild...

Tänkte även passa på att visa en bild till från dessertkursen...recept har vi inte fått ännu men det kommer och då lägger jag upp på bloggen så klart!


Vaniljmousse med marschmallows och kanderade mandlar

I dag bakade jag min egna favoritdessert. Cheesecake med chokladbotten. Receptet till den hittar du här!

2 kommentarer:

  1. Mums vad gott det ser ut.
    Visst är det härligt med tända ljus. Har oxå den söta ugglan från Lagerhaus.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka fina ljuslyktor! Har också ugglan från Lagerhaus men vart har du köpt den andra??
    kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...