4 september 2009

Härligt med fredag med lite nostalgitripp!

Oj, lite glest med inläggen nu... har inte hunnit pyssla så mycket utan mer rensat. Det är inte så att jag ligger på latsidan faktiskt! Försöker dock ta det lite lugnt emellanåt. Har varit en jobbig vecka på många sätt, så jag gör allt för att kunna slappna och av och göra roliga saker...


Ett underbart sätt att koppla av... denna bild är tagen på vår semestertripp...

Jag har faktiskt gjort en LO om mig själv till Arkivet men den får inte visas ännu.. men denna bild använde jag!

I kväll blir det myskväll med tv och Varuhuset! kommer ni ihåg den?? ska bli väldigt intressant att se vad man tycker om den nu...

1 kommentar:

  1. Varuhuset!! Det var inte igår. Har ni plockat fram chips och godis? Själv ska jag montera garderober... Fin bild att göra en Lo på. Kramiz J

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...