1 augusti 2009

Pilane!

När man träffar vännerna J och C så har de alltid förslag på roliga saker att göra... Denna dagen startade med minigolf....


Jag vann!

Därefter va det dags för sen lunch och det blev vid en underbar rastplats vid havet. Lunchen var en härlig sallad med revbenspjäll... (mums!)

Nästa stopp var Pilane på Tjörn, det är ett vackert fornlämningsområde som de har ställt upp ett flertal skulpturer från olika delar av världen! Här är några av mina favoriter!


"Leoniden" är gjord i en blandning av gips och plast.


Här vid en grotta gjord i naturidentisk kåda gick det runt massor av
får som var väldigt nyfikna på våra hundar!
Grottan stod tidigare i Madison Square Park i New York!


En av mina absoluta favoriter!
"Hemlös igelkott" gjord i brons.


"Hemlös grävling"


"Kneeled Sahdow II" gjord av mängder av bokstäver i stål.

Härligt med massa kort att scrappa till hösten! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...