26 juli 2009

Bröllopskort med en "resväska"

I helgen var det bröllop! Vilken härlig dag det blev; bra väder, härliga gäster och ett underbart bröllop med efterföljande fest! Jag tillsammans med vännen C hade fått uppdrag att vara toastmadames och det gick faktiskt strålande (om vi får säga det själva) Det var späckat schema och mycket att hålla koll på men det gick som på räls...

När det var dags att göra bröllopskortet till brudparet så fick jag inspiration från Inkidos blogg och liftade ett kort som duktiga Camilla hade gjort.... och så här blev det!




Den söta lilla berlocken finns på Arkivet.


Som present fick de en altrad liten "resväska".
I den fanns förutom bidrag till deras bröllopsresa även ett foto
på en present som de kommer att få efter bröllopet.


Här är jag tillsammans med min "Toastmadame-kollega"


Och det underbart vackra brudparet!

2 kommentarer:

  1. åh så kul med bröllop och vilka härliga bilder. :) både kortet och väskan de fick ser helt underbara ut!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...