12 april 2009

♥ Ranunkel...♥

Jag är så förtjust i denna blomma, Ranunkel.. ja som ni ser så har den fått pryda min nya header... passade på att ta lite bilder när jag hade köpt hem en underbart rosa...
Skulle så gärna vilja ha en stämpel med denna blomma... ingen som vet var man skulle kunna få tag på en sådan??





Vi har varit och hälsat på våra härliga vänner lilla J och stora C under påskhelgen. Utöver härligt sällskap och många skratt (+ att vi vann i spelet!! hi hi hi Free Smiley Courtesy of www.millan.net )blev vi bjudna på supergod Lasagne och fantasirik sallad! Stora C: du e en fantastisk kock!

1 kommentar:

  1. Vilken vacker blomma! Men den ser nästan ut som den är gjord i papper!! Jag var tvungen att titta lite extra :)

    Och du har varit väldigt flitig med påskäggen! De är ju otroligt fina också ♥

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...