14 november 2008

Imponerande!

Nu var det några dagar sedan sist... jag har en del bilder på nya alster som skall laddas upp men harinte hunnit helt enkelt. I går kväll jobbade jag på föreläsning med Tomas Danielsson, "Vad vore livet utan stress?", helt fantastisk bra föreläsning! Även boken är bra så om ni är intresserade - läs den!

I väntan på att jag får upp mina nya foton så kommer här andra bilder som är så läckra! Jag tycker ibland stämpling och scrap kan vara "pilligt" och kräva tålamod men det är ju inget mot detta...

2 kommentarer:

  1. Oj! Detta var verkligen ett imponerande pill-jobb. Otroligt!
    Kanonfint kort i inlägget nedan.
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...