23 juli 2008

Inredning!!

Under tiden jag försöker få tillbaka pyssellusten har jag snöat in på inredning!
Häromdagen hittade jag en underbar blogg som heter http://livingbymilla.blogspot.com/
och där berättade hon om en härlig affär hon besökt.. som ligger i Göteborg..(jippi!) mycket Shabby Chic inspirerat... som heter Balders Hage och dit gick jag på besök i går och hittade en hel del (*harklar mig*) bilder kommer inom kort...
och sedan fick jag ett ryck och beställde något jag funderat på länge, nämligen dessa underbara väggord... dessa skall pryda hallen och köket....



Bilderna är från myfirstroom.se.

Så nu är det inredning för hela slanten... rätt trevligt att fördriva tiden med det också när man inte lyckas pyssla...

2 kommentarer:

  1. balders hage fniss ingen ny butik... fniss funnits i 30 år i alingsås....så mycket snyggt där! dreamhouse och fröken ros är super läckra shabby chic inspirerade...ligger på ytterbyvägen kungälv

    http://www.camillasdrommar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...nej, jag har förstått att den inte är ny,därför var det lite ironiskt att jag får tipset från en "icke-göteborgare"..;-) ska även kolla in de i Kungälv,måste kolla exakt var de ligger bara...

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...